marți, 19 iulie 2011

Abaut mi ? De parca citesti :-j.

Sa începem :]. 
Deci :-?. Vreau sa stii ;o3. Ca nu dau add la toti/toate infectii/infectele. 
Mda. :] Cred ca trebuie saa ma prezint :]...Pai :-??. 2 litere. Poate te chinui sa încerci sa retii:]]!. 
Stai :-?. Nu am terminat :]]. Sunt A-N-D-R-E-E-A:]. Poti sa îmi spui Bebe.Poti sa îmi dai alte nick'uri :-j. Whatever :-j. :]. 
Sunt din Bucuresti` . Frumos , nu ? :]]. 
Am 15 ani. 
Daca ma vezi în curtea scolii , în centru , oriunde. Nu te holba' la mine!:]. I'm so fucking scared beibb! :]. 
Nu îmi copia pozele!. 
Nu îmi copia numele de la HaiFaiv / FaCeBoOk!. 
Nu te astepta sa îti dau comm'uri daca tu nu îmi dai! :]. 
Nu ma voi schimba niciodata cu adevarat , doar ca sa te multumesc pe tine! :]. 
Prietenii adevarati ramân prieteni!
Voi ramâne aceeasi fata care râde mult si pentru care nu conteaza cât de important esti :]]!. 
Esti FAKE /:] ? Cara'te de pe HaiCinciu / Facebook`ul  meu! :]. 
Esti EMO :] ? Nu conteaza , în ziua de azi ma astept la orice ! :]. 
Nu ma deprima . Ca te deprim eu si mai tare ! :]. 
Asa. Deci am terminat :]. 
Hai paa pisii :*! Dute în lume :*! 
Nu uita ca toti traim pe acelasi pamânt , sub acelasi cer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu