marți, 19 iulie 2011

Serios

Nume real : P.  Andreea Denisa [chipurile:|] 
PoOrecla : Deea,Bebe,.. si muulthe derivate de la astea =)) 
Data najterii : 15 ianuaria 1996 [:">] 
LoOcul nasterii: Bucuresti [nu conteaza]
Unde loOcuiejti aQma: Bucuresty ;x
CuloOarea oOkiloOr: albastri ;>
CuloOarea parului: Blond [deocamdata]
Inaltzshime: cam 1.62 / 3 .. tu ce crezi? 
Piercings: nu [inca] 
Tatuaje: da :"> [dar nu se zice locu` ]
Gagel/Gagika: da.. ;;)  [Gagel] :]]
Vehicle: 1 picior la patrat :x 
Expresii: chiar toOate`?:))) : "lol" ,  , "chipurile" , " , "frate" , "mah tu ejty nebun" , , "asa.. si?" , "ma-ta mah!!!!" , "aaaaa..aaa?!?!" ," , Ba ma lesi?..fa`ti bagajele si iesi! , dar tu nu..batman!batman! , daca zici tu.. , ce glumet esti :| , ete!Ma pupi. , mai taci!ai sifon. , razi ca specla. , esti varza!Dute`n spirtu` meu. !!  ethee` papucy:)))   ,sti ce zic ?!  ,  morii bãã =p~!..dã`te draq ;;)  , Carã-te  evaporã-te  Dã-ti foc  Arzi in culori  ,  sa te chish in frezã:P       , du`teee DraquU   , sã moarã mãta , Bã esti nebun?!    ,  `ai duu-te   ,  ai' sã-mi bag..., sã mori tu?  , Mi se rupe, mi se-ndoaie,Mi se scoalã, mi se taie:))))) , Sa ma sugi fã ,   Si zici sã nu-ti fut mortii in gurã?  , Are you serious!?  ,Fama sa imi fie dor de tine.. deci jet!!! ,Fa`mI O favoare SI IMPusca`TE;),n_ay uh treabha,Suge-te fraiere!!!!-te mega-extra-adoooooor    ,  Anderson ia`ti familia si fa 3 ture, Mediocrule ,
Sa sugi o ceapa           Ce faci foca?        Poate-i tzuica,poate-i vin,poate-i pipi de rechin! :))      Supercallifragilisticexpialidocious!                   Sa-i pish in freza.      0"$%^&* roz din fier cu luminite OMFG,OMFG!!            Vrei sa ne piz*****m               Ce vaca sunt! Am uitat sa ma prezint...      

....To be continue!!!




FavoOrite :X 


Mankare: Bananele :X:X:X 
BoOboO: alea pe batzsh mari si rotunde sau alea mici de cola
Numar: 7/ 17/ 20 si era si 23 dar BRUSC nu`mi mai place.. >:P 
CuloOare: negru, roz, mov, gri, alb, , [:-
Animal: pisika si cainele imi mai plac si iepurii papagalii chestii :-j 
Bautura: cola/pepsi/sprite/stejar baut q paiu` :> [ei stiu` ;x] 
Parte a corpului la sexul oOpus: buzele >:) [nebuneala =)))] 
Show TV: in general telenovelele, dupa showri nu ma dau in vant.. poate doar agentu` vip :D 
Film: [telenovela:-L] Culoarea fericirii
Actor/Actritzsha: nu m`am gandit niciodata la asta ! :))
Pepsi sau CoOla: coOlaaaaa =p~ 
McDonalds sau BurgerKing: MeK :x 
CioOcoOlata sau vanilie: Chokolathaaa:o3 
CioOcoOlata calda sau cafelutzsha: prima de acoOloO..:-j 
Sarut sau imbratzshijare: in principiu sarut dar imi surad amun2 :> 
Vara sau Iarna: Vara :x cam cum e acuma ![astha am scris in vara.. 8-|] 



Intr`un baiath :-" 


DragoOste sau bani: luuUv..:-
Gand la trezire: ``ce dor imi e de el`` ; ``ce vis truuuu!!!`` sau ``de ce p*** mea tot asculta ala muzica tare/ da cu boOrmashjina?!:|X(X(X(`` 
CuloOarea preferata la ochi: verzi dar merg si caprui / negri :-j
Fierbinte sau Dragutzshhhh: cate putin din fiecare >:) 
MushkiuloOs?: nici sa fie batista in persoOana dar nici un batzsh ;) 




Test fulger >:) 



Ce tzshara ai vrea z vezi: spania si anglia :x
Cum vrei z moOri: ceva fara durere, dar sa fiu bunica.. sa apuc sa imi traiesk viatzsha :> defapt.. nu vreau z moOr !! :((((
Te`ai plimbat cu parintzshii tai: oh, nu chiar.. :
Crezi in tine: mdhea, dar cu masura :))) 
Vrei z mergi la facultate: nu stiu :-? vreau sa fiu un oOm mare xD
Fumezi: Pai ce, vrei sZh m arunce sysS` de la balcoOn`?!:O :)))
Bei: Nu voOi recunoOasSjhte nicioOdatha.. :-" 
Cantzshi: mdhea.. .. nu am atat de multa voce dar imi place ce fac si fac ce imi place [adik sparg geamurih :">] 
Vrei z te casatoOrejti: bineintzsheles
Vrei ploOzi: daca nu, pt ce m`am mai nascut? :| 
La ce varsta vrei z itzshi pierzi virginitatea: hapciuuu !! sa fiu maritata eventual =))) [nu conteaza  :|] 
Urasti pe vreoO cnv: mdhea, sunt catzshiva oOameni dar sunt fiintzsha.. iert :) 
Pai.. Cam astha`s eu :)) CoOmplicatha fiintzsSha, nu?:">.. Ai citith asta? Da coOm`:o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu