marți, 19 iulie 2011

Despre mine

Niciodata nu o sa simti ceea ce simt eu. Traieste-ti viata! E pacat doar sa o privesti pe a mea ! Inainte de toate : RESPECT ! Respecta pe cea care o privesti. Este imperativ. Daca ai crescut la coltul blocului spargand seminte, unde fetele accepta apelativele ”fa” si ”pisi” este limitarea ta, nu a mea. Aici nu se accepta asa ceva. Daca, din contra, ai impresia ca IQ-ul /EQ-ul tau este mai mare decat al meu doar pentru ca sunt "dragutza" sau pentru ca eşti mai in varsta decat mine, te rog abtine-te de la a o arata. Este posibil sa te inseli. Nu mi-am facut HI5/facebook sa arat lumii cat de citita sau inteligenta sunt. Sa ne respectam reciproc, nu conteaza (de) unde suntem, ce scoli avem, in ce mediu am trait si cati bani avem in banca ! :) ★ Nu sunt aici sa cersesc atentie ... ★ Nu sunt aici sa caut iubit sau prieteni ★ Nu caut sa mi se spuna ca sunt superba , speciala , bla bla ★ Daca tot vrei sa imi ceri ID , fa-o fara greseli gramaticale , te rooog ! ★ Nu vreau sa fiu speciala. Toate pi*dele se cred speciale :) - fara suparare - ★ Cine a trebuit sa stie ceva despre mine , a stiut deja ... cine nu trebuie sa stie nimic , nu va stii niciodata ★ Adesea, mi-as fi dorit sa nu treceti toti cu bocancii prin viata mea... ★ Nu am atacat pe nimeni pt propria placere ★ Altii se simt excelent cand se ia de viata mea si lucrul asta nu il inteleg ... ★ Iau criticile ca pe un rau care face bine ... dar ura asta exagerata imi face scarba ! ★ Atunci cand ma critici si ma injuri, consider ca e dreptul meu sa iti spun sa te duci dracu’ :) ★ Pentru ca aici la mine, doar eu ma critic negativ, doar eu pot sa ma injur si doar eu pot sa zic ce vreau. Tu o sa zici intotdeauna ce vrei tu, dar o sa ramana tot ce vreau eu. Iti convine bine, daca nu ai un X in dreapta-sus. FOLOSESTE-L ;) !!!! ★ Nu am destramat relatii, nu am frant inimi, nu mi-am batut joc. Mi-am urmat instinctele. N-am calcat pe cadavre, nu am dat din coate. ★ Urasc minciuna, ador persoanele sincere , fara interese ascunse ★ Cineva mi-a frant inima si am trecut peste. Dar nu mai am suficienta iubire de aruncat pe fereastra. Asa ca acum traiesc, dar iubesc la suprafata. ★ Am tras concluzii, aer in piept si am zis THE SHOW MUST BEGIN. Si chiar a inceput! ★ Spun intotdeauna ceea ce gandesc , din nefericire pentru mine ★ Daca prima data cand te-am vazut nu te suportam , e ft greu ca acum sa imi schimb parerea ★ Nu port lentile , unghii false , gene false sau extensii ★ Nu vreau sa seman cu nimeni ★ Nu am idoli ★ Traiesc din amintiri ★ Ador noptile pierdute in doi :) ★ Am iubit o singura data in viata , un singur baiat ... si regret anumite lucruri :) ★ Cred mult in mine , nu cred in lumea din jurul meu ★ Urasc vrajeala ★ Urasc persoanele care isi bat joc de sentimente ★ Iubirea e aerul meu , fara iubire , nu as trai ... ★ Nu imi vand niciodata sentimentele oricare ar fi pretul ★ Iubesc sincer, fara perdea, impulsiv, obsesiv si mai ales, pana la ultima suflare :) ★ Nu vreau nimic de la nimeni , am totul ★ Nu visez sa ajung vedeta ★ Nu visez sa ma cunoasca toata lumea , vreau sa exist doar pt persoanele care conteaza ★ Am un orgoliu exagerat , si uneori chiar prostesc ★ Nu iert niciodata ★ Nu ma injosesc niciodata ★ Nu renunt niciodata la ideile mele ★ Sunt exagerat de incapatanata ★ Recunosc atunci cand gresesc si asta ma roade ft tare :) ★ Ador sa fiu certata ★ Imi ador parintii si ii respect enorm de mult ★ Plang mereu dar niciodata de fatza cu cineva ★ Am invatat multe in 15 ani ... si am invatat pt ca am facut multe greseli ★ Nu visez la o viata mai buna ★ Visez doar o familie , un sot care sa ma iubeasca si un copil care sa aiba ochisorii ca ai mei ★ Nu ma indragostesc niciodata de aspectul fizic si nici de contul din banca ★ Iau foc daca sunt jignita sau daca cineva imi jigneste familia ★ Urasc persoanele care ma judeca dupa cateva poze pe hi5 ★ Aleg eu ce poze pun pe hi5 si pozele astea nu sunt ceea ce sunt eu ... ★ Pozele mele sau ipostazele in care sunt facute , nu arata cat de inteligenta sau cat de fraiera sunt ★ Daca vrei sa vezi cat de inteligenta sunt , puteam sa discutam oricand ★ Nu plac la toata lumea , dar plac cui vreau ★ Mi s-a intamplat sa pierd din cauza ca am purtat o iubire exagerata ... ★ Urasc cu adevarat o singura persoana si am tot dreptul sa fac asta ... ★ Am pierdut multe persoane din cauza orgoliului meu ★ Nu judec niciodata pe nimeni ★ Nu este intentia mea sa par femeia fatala sau "meneater" ★ Nu ma simt "invidiata" si urasc pe cine foloseste acest cuvant ★ Am facut multe prostii care nu s-au aflat niciodata ★ Am invatat sa numar pana la 10 inainte sa scot un cuvant din gura ★ Am invatat ca 10000000 de euro in buzunar nu te fac mai destept ... prost te-ai nascut , prost ramai ★ Pot fi extrem de educata si extrem de nesimtita cu cine nu ma respecta ★ Par aroganta ... si sunt cu cine vreau ★ Par fericita ... si sunt cu portia ★ Deseori sunt chiar ipocrita ★ Nu imi vand prietenia pe un " te iubesc " ... Prietenia e cu totul altceva ★ Am dezamagit decat acele persoane care nu m-au ascultat niciodata ★ As muri daca mi-as dezamagi parintii ★ Am mintit dar am si spus adevarul ★ Am spus ca imi e bine cand defapt simteam ca mor ★ Am gresit ... ★ Sunt clipe in care rad cu mare pofta,clipe in care zambesc, clipe in care zambesc fortat, clipe in care cad pe ganduri si ma intristez si clipe in care plang ... ★ Nu am vrut niciodata sa fiu speciala , fac lucruri banale ... dar tot ceea ce fac poarta amprenta mea ... ★ Tot ce ating , va fi al meu .... pt ca EU aleg ★ Sunt exagerat de geloasa ★ Ador persoanele geloase ca mine ★ Ce e al meu nu trebuie sa para in niciun fel ca ar putea sa fie si al tau ! ★ Nu visez la un M6 , visez o iubire pe viata ! ★ Nu visez o cina in cel mai elegant restaurant , visez o cina in doi la mine acasa... un dush impreuna , o imbratisare , o sarutare ... ★ Nu visez la o noaptea de sex nebun , visez la o noapte in care perversiunile sexuale se transforma in dorinta de a-ti arata cat de mult te iubesc ! ★ Ce parere are lumea despre mine ? Exact opusul a ceea ce in realitate sunt :) dar ma bucur ca este asa :) ★ Nu neg ca am avut perioade in viata cand am fost un copil tampit :) ★ Am ales de multe ori sa plec inainte de a fi dezamagita ★ Nu uit nimic ... ★ Sunt mandra de mine si de ceea ce am devenit datorita parintilor mei ★ O singura persoana m-a facut sa ma schimb ★ Imi lipsesc cele mai stupide lucruri ★ A fost odata ... acum e altceva ... ★ Urasc fitzele ★ Urasc femeile care se fac de ras ★ Urasc femeile care se daruiesc oricui ★ Urasc femeile care urla in public ★ Urasc femeile care isi cearta barbatul in public ... ★ Urasc femeile care vor sa schimbe barbatul de langa ele ★ Ador sa stau vara la o terasa ... sa fim doar noi doi si eu sa stau cu picioarele peste picioarele tale ★ Ador diminetile care ma trezesc cu o raza de soare si un sarut ★ Ador barbatul ala care ma face sa ma simt femeie ★ Ador sa vad pe cineva conducand ★ Am invatat sa traiesc si fara persoanele care imi lipsesc ... ★ Nu stiu sa astept prea mult ... vreau totul , nu ma multumesc cu jumatatile de masura ★ Ma lupt in fiecare zi cu mine , cu frica ca o sa fiu dezamagita din nou ... ★ Nu cred nimic din ceea ce mi se spune ★ Niciun barbat nu va mai intra in sufletul meu ... o sa decid eu cum , cat , cand ... si decid tot eu cand va trebui sa pleci ★ Cu mine impart bune , rele , bucurii , dureri , lacrimi ... sunt eu si cu mine ★ Nu ma compromit ! Nu ma am decat pe mine ! ★ Nu vreau ca nimeni sa imi multumeasca pt ceva anume ★ Nu suport sa mi se ceara iertare ... mai bine ai grija sa nu gresesti si a doua oara ★ Am toate defectele din lume si astea sunt singurele care vor fi vizibile lumii intregi ... calitatile sunt pt "alesi" ★ Cand o sa iti aduci aminte de mine , fatza ta o sa se lumineze cu un zambet ... e deajuns :) ★ Am lucruri pe care altii le viseaza ... dar care nu imi trebuiesc ★ Nu am inselat niciodata ... nici macar cu gandul ★ Am fost naiva cand am vrut sa fiu ★ Am devenit scorpie treptat, incepand cu prima relatie esuata pe care am avut-o. Tinand cont ca am trecut prin una , m-as declara o scorpie de nivel mediu spre avansat. ★ Mereu am fost de parere ca trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei sa ai si apoi trebuie sa lupti ca sa pastrezi ceea ce ai castigat. ★ Nu sunt o fricoasa ... Nici pe departe. In orice batalie ma pun in randul intai si sunt prima la orice lupta. Trag aer in piept si imi spun ca pot.... ★ Imi e frica de sentimente ... pt ca atunci cand iubesc , uit total de mine :) ★ Azi sunt fericita ... Maine voi fi cu un gram mai mult ... Poimaine o sa am o portie dubla ... ★ Asta e 10 % din viata mea :) restul 90 % e pt persoanele mele speciale ( speciale pt ca sunt ale mele ) ! PS : FUCK COPY & PASTE !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu