marți, 19 iulie 2011

Dictionar pentru a intelege femeile

> Da = Nu 
> Nu = Da 
Poate = Nu!! 
Imi pare rau = Iti va parea rau! 
Ne-ar trebui = Eu vreau 
Fa cum vrei! = O sa platesti tu cu varf si indesat! 
Hotaraste tu! = Hotararea cea buna ti-am spus-o deja! Eu sunt sefa aici!! 
Trebuie sa vorbim = Iar trebuie sa te critic 
Bineinteles, fa cum vrei = Nu vreau sub nici o forma sa faci asta! 
Nu sunt suparata = Bineinteles ca sunt suparata, boule! 
Ai un aer atat de barbatesc... = Ar fi cazul sa te barbieresti 
Cum de te porti asa frumos astazi? = Asadar vrei sa facem sex astazi? 
As vrea perdele noi = As vrea perdele, covoare, mobila si tapete noi 
Ma iubesti? = Am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii,sa-ti spun ce mi-a placut? 
Cat de tare ma iubesti? = Am facut ceva ce sigur nu-ti place 
Nu-i nimic... = Tampitule! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu