marți, 19 iulie 2011

About me!

Toata lumea e diferita,incercati 
sa nu mai imi spuneti ca sunt ca celelalte. 
Fiecare este special in felul lui. 


Spre deosebire de altele nu sunt 
materialista. 
Frate,nu te pune nimeni sa-ti 
iei gandul de la mine doar pentru ca n-ai vile,masini 
,bijuterii sa-mi oferi.Relax! 


Am gasit foarte multe fake-uri pe hi5 si nu 
numai cu pozele mele.Am avut sute de conturi care 
mi-au fost blocate.Nu mai am postate foarte multe 
poze pentru ca 
oricum se vor raspandi pe inca 100 de hi5`uri. 
Am un sfat pentru voi:puneti-va fetelor poze 
cu voi si nu va mai traiti viata in spatele unei imagini virtuale. 
Nu inteleg prostia asta de a fura pozele 
cuiva si de a pretinde ca esti tu cand, 
de fapt esti un pare praf. 


PS:~Daca nu-ti plac pozele mele,nu te 
pune nimeni sa lasi commuri urate sau sa ma critici.Dai frumos 
click pe "X-ul" din dreapta-sus 
(cu rosu,mare.Il vezi da?)si PA! 
~Sa nici nu te gandesti c-o sa te 
adaug la prieteni doar pentru a-ti da commuri. 


~Nu imi mai bagati id-ul doar ca sa ies cu voi la.. 
."un suc".90% voi spune "Nu" 


~Vrei ID?Ceri frumos!Poate primesti.               





 •»» REAL PROFILES
•»» Hi5
http://teiubescalberto.hi5.com 



•»» Facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001986204462 



--------------------------------------------------------------------------------


 •»» Aaa. shi inka ceva. stiu fetelor ca o sa dati copy -- > paste la tot ce am scris eu aiki .. Urat fetelor,urat :| !Chiar nu va inteleg,de ce faceti asta :|. Nu va mai ajunge fatsa?!Clar. !`DISPERATE RAU !!Sper sa incetati cu prostia asta.Peace! :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu