marți, 19 iulie 2011

New statusuri !!

“ρσαтє’н ¢α αм αιєяє’η ¢αρ,∂αя αѕтα є ρяσвℓємα мєα.ηυн ρσţι ѕă мα ѕυρσяţ؟αѕтα ιι ρяσвℓємα тн’α.ηυ мα ¢υησşтн’ι؟ηυ мαι ¢σмєηтα.αι gяιנα ∂є νιαţα тнα ηυн ∂є α мєα’

∂α¢α αι ηєνσιє ∂є ρяιєтєηια мєα ѕι ηє ∂єѕραят 100 ∂є ραѕι, ƒα тυ ρяιмυℓ ραѕ ѕι ℓє νσι ƒα¢є єυ ρє ¢єℓєℓαℓтє 99 ρєηтяυ тιηє.

¢нιαя ∂к єℓ ηυ σ ѕα-мι мαι ѕρυηα ” ησαρтє вυηα” ѕαυ ρ ѕтяα∂α “вυηα”,αм ρяιєтєηє ¢αяє мα ѕυηα ѕα-мι ѕρυηα ” ƒαтα,єѕтι ∂є 1000 ∂є σяι мαι вυηα ∂є¢αт αια ρє ¢αяє σ ѕυηα “:-נ

ѕנ є ησямαℓ ѕα ƒιυ αѕα ¢αη∂ ∂є ℓα ¢єι ∂яαgι , ιη ℓσ¢ ∂є ѕƒαтυяι αυzєαм “тяєαвα тα ¢є ƒα¢ι”!

 ηυ αм ρα¢αℓιт ηι¢ισ∂αтα ρє ηιмєηι. єυ ι-αм ℓαѕαт ѕα ¢яєα∂α ¢є νσя . ѕ`αυ ρα¢αℓιт ѕιηgυяι ! 

” вυηα ” – ρƒƒ. αѕтα єяα ιη gєηєяαℓα. α¢υм є вσвσα¢α ∂є ℓι¢єυ ѕι є ∂ємєηтιαℓα!

∂є αтâтα вâяƒã ηє-αм ιηтσχι¢αт`.∂αя şтιι`؟σмυ`ηєвâяƒιт є υη яαтαт`. •›-

 тяαιєѕ¢ ιη тαяα мιηυηιℓσя ѕι тσтι ѕє ιηтяєαвα: ”υη∂є؟νяєм ѕι ησι!”, ραι αѕтα,вα ηєвυηιℓσя !

zι¢ι ¢α тι-є gяєυ؟ ηυ-мι ραѕα. ιтι α∂υ¢ι αмιηтє؟ тυ ¢υ gυяα тα αι ѕρυѕ-σ: єα є ∂є 100 ∂є σяι мαι вυηα ¢α тιηє ! α¢υм,ѕα νєzι ¢є вιηє тє ѕιмтι ¢αη∂ ιη ℓσ¢ ∂є υη ѕƒαт,ιтι ѕρυη ∂ιη ιηιмα: “∂υ-тє ℓα ρєяƒє¢тα тα 

тι-αι ℓυαт`σ`η ¢αρ . ¢є ραкαт σн gσ ση αкυм єנтι мαι ∂є ●●● кιѕѕ ¢є ѕ`α ιηтαмρℓαт ؟ тι-αѕ ƒι ѕρυѕ ¢α тє ιυвєѕ¢ . ∂α ●●● η`αя ƒι яιмαт

η.αι мιηтєє !`. ∂єgєαвα ¢σмєηтєzιι`! м`αм ѕαтυяαт` ! тѕιηє`тѕι` gυяαα ` !` ∂єα¢υм ѕι` ρα`η ℓα мυσαятє` !` . ѕυυgι ρℓ` !

єυ-ѕυтα ℓαα ѕυтα ƒαтнα яαƒιηαтα …тυ-ѕυтα ℓα ѕυтα тzαяαηкα ηєѕραℓαтα

¢υ υη ¢υναηт тяєвυιє ѕα αι ¢υяαנ ѕα ѕρυι ''∂α αм ρє αℓт¢ιηєνα'' σяι¢υм єℓ ηυ σ ѕα ƒα¢α αℓт¢єνα ∂є¢αт ѕα-тι ∂єα ¢єα мαι ѕтυρι∂α яєρℓι¢α ''αнα'' .:» 

ѕι єυ ¢αяє ѕρєяαм.. ¢α тυ єяαι ρєηтяυ мιηє ¢єℓ мαι ρσтяινιт α¢υм ѕтιυ, ∂α ѕтιυ, ¢α ∂σαя м-αι мιηтιт.

¢є ¢яєzι мαн ¢α мα ƒα¢ι gєℓσαѕα؟ . ηυ ƒяαιєяє ηυ мα ιηтєяєѕєαzα . ηυ’мι ραѕα ηι¢ι ∂є тιηє ηι¢ι ∂є єα . єѕту ¢нιαя ρяσѕт ∂α¢α ¢яєzι αѕα . нαιιι тє ρωρα αмιкα тα!

∂`αвєα αѕтєρт zιυα`η ¢αяє νєι νєηι , ρℓαηgαη∂ ℓα мιηє ѕρυηαη∂υ`мι: ιαятαмα ! ιαя єυ ιтι νσι ѕρυηє : ѕα тє ιєятє єα. тυ ρєηтяυ мιηє αι ƒσѕт ∂σαя σ gяєѕєαℓα ρα!

♦тє υιтι ¢α ƒяαιєяυℓ ιη тяє¢υт..αвια α¢υм ιтι ∂αι ѕєαмα ¢є`αι ριєя∂υт..¢αη∂ мα νєzι ¢α zαмвєѕ¢ ƒяυмσѕ.. ιтι ∂αι ѕєαмα ¢α єѕтι ¢єℓ мαι мαяє ρяσѕт !!!:))

mereu va fi una kre sa planga dupa tine ... da` nu eo scumpule !

Ne`am pierdut prea mult pe piese lente.Tu ai glumit.Eu am pus sentimente !!

Si imi pare rau de tot ce s`a intamplat stii bine.Cel mai mult imi pare rau ca am pus suflet pentru tine.

In continuare crezi ca totul iti apartine.Poti sa ai orice,Insa clar nu si pe mine.

E bine ce mi se intampla ca sa ma invat minte.Nu stiu ce mi`a trebuit sa ma-n cred in cuvinte.

Fetele iti vor spune multe,ca te iubesc si cum si cat,vor spune mai frumos ca mine,dar nu te vor iubi atat.

Am pus ca proasta punct zilelor senine cand dintre atatia,eu te-am ales pe tine.

Ma doare de mor,doar timpu` mai poate face ceva si nu cred ca pot sa spun 'te iubesc' altcuiva.

N`ai sa te schimbi degeaba timpu` trece,ai fost si vei ramane la fel de rece.

уєαн, σ ιυвєѕтι ∂αя єα нαвαя ηυ αяє . тє νє∂є ¢α υη ƒяαтє ѕι αѕтα тє ∂σαяє

υвιяєα α∂єναяαтα...єѕтє αтυη¢ι кη∂ єℓ єѕтє q σ αℓтα ƒαтα ѕι тυ ιηк мαι αι ρυтєяєα ѕα zι¢ι "мα вυ¢υя ρт тη",кη∂ ∂є ƒαρт ιтι яυρє ιηιмα...:(:-

¢нιαя ∂α¢α ѕтιυ ¢α мα мιηтє, ρяєƒєя ѕα ιℓ ¢яє∂ ∂є¢αт ѕα ѕιмт ¢α ιℓ ριєя∂ 

αѕα ¢α ια'мα ∂є мαηα...ѕρυηє'мι υη∂є αм gяєѕιт!ѕн'αм ѕα ιη¢єя¢ ѕα мα ѕ¢нιмв.ρяσмιт!” 

búńá ŕáú!'.áśtá éŕá íń géńéŕálá áćúm é fátá dé líćéú,śh é déméńtśíálá!

îηтєℓєgє ¢α ηυ νяєαυ ∂σαя σ яєℓαтιє ∂є-σ ναяα.¢α ιηιмα ηυ-мι вαтє ∂σαя ¢âη∂ є ƒяυмσѕ αƒαяα.

∂α¢α zαмвєѕ¢, ιηѕєαмηα ¢α мα вυ¢υя ѕα тє να∂.∂α¢α тє ¢αυт, ιηѕєαмηα ¢α мι-є ∂σя.∂α¢α тє αנυт, ιηѕєαмηα ¢α ιмι ραѕα.∂α¢α ιηтяєв, ιηѕєαмηα ¢α мα ιηтєяєѕєαzα.∂α¢α σƒєя, ιηѕєαмηα ¢α тє ιυвєѕ¢.!!

Nici macar nu vorbim. ..Nici macar nu stii...Ca ma bucur pentru tine. ..Vreau sa fi fericit...Ca nu`ti port pica bààà... Vreau sa fi iubit...

Vreau ca atunci cand te gandesti la mine . ` Sa spui : "Uite fata asta . chiar a tinut la mine ! " . ! ` 

Vreau sa simt ca si tie îti este dor. Vreau sa îti spun ca te ador ! Te iubesc mai mult ca ieri,dar nu ca mâinee ! :x 

Astazi fetele minore in dragoste snt majore[]...Toate fetele majore iau clasa de la minore 

Si poate ca ma doare Ca prietenele`mi zic ''uite,vezi? esti proasta fata..daca tu nu`l cauti,el nu te cauta"

Sj e normal sa fiu aSa cand de la cei dragi , in loc de sfaturi auzeam "Treaba ta ce faci"! 

okii albastri nicodata sa nu`i crezzy caci ey sunt atragatori si te fac sa ii adori :x:x:x

Mama ce buna e! Danseaza de rupe! Fund are, n-are silicoane Ma uit la ea si zic, O DOAMNE”

S†iu cå vrei`:>,dar nu prea po†i.`=;..Cum vrei †u,`:*asa vor †o†i

Gura lumii tu sa n`o bagi in seama.. intreaba`ma pe mine, dak vrei sa stii ceva.. k eu stiu cel mai bine ce`a fost in viata mea:x”

ochii negri sunt frumosi ochii verzi sunt mincinosi  ochii albastrii si caprui fura inima oricui

Chiar daca zambesc nu inseamna ca mie bine e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie 

Mai usho0r q criticilE`:x k vo0rbelE nhu` ne do0r ;)` sntem cuno0scuutee drepT fetele ce Se pisHa pe pAreriilE tutro0r` ;))”

Te voi iubi la nesfarsit! Nu-ti voi jura dar...ITI PROMIt

Vorbe spuse`n vant..Cuvinte irosite..Au fost doar abureli..Dar le voi tine minte!

Lumea din jur mereu bârfeste!Nu proceda la fel..Arata.le ca tu ai trecut de acest nivel.  

Am fost dezamagita de persoane ce credeam k nu voi fi niciodata…[:(] 

Cea mai buna dovada a dragostei este increderea. 

Tu imi spui mereu ca sunt viatZa ta ,Sufletul tau.. Fiindca nu vreau sa te pierd, Incerc sa te cRed !:x;

1. Nu ai cum sa uiti toate aceste momente , care acum sunt doar niste simple sentimente  . Dar niciodata nu am stiut sa te apreciez , poate de frica sa nu te pierd .  
2. Sper ca intr-o buna zi o sa te intorci la mine.. Si-o sa`mi spui "Iubii`, o sa fie bine!
3. Acum pot s`ascund fiecare lacrima ce`mi cade Pt`ca am crescut... Cica acum sunt mare... iar cateodata nu`mi permit s`arat cat de mult ma doare ..
4. cred ca ar fi mai bine sa ma opresc..nu e timpu sa iti spun acum ca Te IuBeSc
5. Ai spus ca nu`ti pasa,ca totul s`a terminat.Acum vii iar la mine,ca tarfa care credeai ca te iubeste,te`a inselat!
6. Nimanui nu`i pasa cu adevarat de tine..nici chiar celor ce`ti spun mereu ca`ti vor binele.
7. Acum nu mai e cum era.Acum e puternica.Repet: stie ce vrea!
8. Stiam exact ce fac,nu m`am pierdut cu firea!Ura e un sentiment mai puternic decat iubirea!!
9. Imi pare rau pentru toata greselile pe care le`am facut :* mi`am dat seama ca pe tine te iubesc enorm de mult!
1o. A inceput ca o gluma sau prostii..nu credeam ca o sa vreau sa te vad in fiecare zi.
11. N`am inteles niciodata expresia:"Te iubesc dar nu putem fi impreuna!"
12. Tot tu m`ai indepartat,meritai sa te lovesc. Ca am pus atata suflet si n`am stiut sa ma opresc.
13. Da`i ochii mei si sentimentele sa arda.Ca,daca ar vedea ce vad eu..si`ar dori sa fie oarba!
14. Ultimul meu cuvant,pe cuvant,e o directa: Ramai tu cu tine..Faceti o pereche perfecta! :]]
15. Ce sa vezi?Am intalnit o fata latina..Atat de fina cu o privire divina [stii bine]] ./.M`a fermecat m`a dat peste cap nu mai pot sa scap..Tre` sa fie "mia muher" neaparat!!
16. Esti cea mai tare din cartier..cea mai dulce de pe strada Si toata lumea spune ca este cea mai tare fata..Ai un stil aparte,..esti unicata...Te porti cum iti place dar mereu esti eleganta!!
17. Se poarta cu clasa..cum merge..ce parfum lasa..A demoralizat toti baietii ei din clasa!!
18. El a fost d vina ca de fiecare data.Inceteaza fata sa te mai crezi vinovata.Ti.a promis...stiu!Te.a mintit..stiu!El o sa regrete cand e prea tarziu! ;) :>
19. A trecut mult timp NOI doi ne`am schimbat .. Toth ce`a f0sth frumosh NOI n`am uitat .. Deshi au fosth piedici NOI am rezistath .. Cu tine niciodata n`am tzinuth capul aplecath !!!
2o. •Iti amintesti cand mi`ai zis ca nu o sa fii in stare sa`mi faci rau?!..Ai fost!
21. Spui c-am figuri ha ?Asta e culmea.Esti un taran bai.Vorbesti aiurea.Te bagi in seama,Vrei poze mama,da habar n-ai bah nici cum ma cheama
22. Mami` .. IarTa`ma k m`am BaGaTh` q gOlaNiI` .. Dar nu sunTh` perVerSa`, nu Vreau Ca aLtheLe` .. BanIi` ! iL IubeSc` .. vreaU sa fIe dOar aL meu` .. MamI` .. IarTa`ma .. sThii` Ca`mi Pare Rau !    
23. De Ce Ma Sarutsi Asa?Oricum Astazi Vei Pleca..Nu Vreau, Nu Vreau Mila Ta,Stiu Ca Ai Pe Altcineva!•
24. Nu vreau averi, vreau doar un baiat care sa ma sune sa`mi spuna: Ai grija de tine iubita, te pup, noapte buna !
25. Peste obraji o ploaie de lacrimi se vede... Cad in genunchi... "Doamne, cum l`am putut pierde?!"
26. Si daca el n-o sa iti mai zica "noapte buna", si daca nici pe strada nu o sa iti mai zica "buna", macar ai o surioara care sa iti zica intr-una " Fata, esti de 1000 de ori mai buna:X! ”
27.  Nu vreau un tip sa aiba grija de mine,sa hotarasca fiindca stie mai bine,nici unul care trage intruna de fiare,imi luam catel daca vroiam animale 
28. Te injosesc fetele ?! nu`ti fa probleme  esti macho ca Jhonny Bravo,ca ala din desene 
29. As fi vrut sa te pastrez in inima…nu ma meritai iubire…uita`ma! ;-j
3o. Ca nimeni nu stie mai bine ca tine ce simti • Il iubesti doar pentru tine nu pentru parinti •”
31. Principala problema a baietilor de bani gata este sexualitatea, astfel singura diferenta dintre o fata si un Porsche este ca atunci cand distrugi o fata...tati nu te cearta!
 32. Si de ma vei intreba cine imi umple sufletul Iti voi raspunde zambind:Bineinteles ca Tu!
33. Duci un cap pe umeri da` capu` nu te duce.Ca ti-am intins un deget ca sa ai ce suge _|_
34. Mai bine fa sa vezi cat de mult te respect O sa te umplu de sange sa fi Lady in Red
35. Am ajuns sa iubesc eu pentru. amandoi . TU te gandesti la tine EU ma gandesc la noi!
36. Ea se ridica,il trage dupa ea si`i zbiara "Te iubesc,iti jur!dar nu mai vreau sa doara" 
37. Si`tzi zice : "Draga, nu ma privi cu ura, te iubesc ,da' prietena ta-i mai buna  
38. N`o ard sus pe bar dar nici jos sub masa,tu i`o sugi în baie,eu plec cu el acasa :"> !” 
39.  Pentru tot ce a mintit...L`am iertat deja:XDak am suferit...A fost Bine si Asa :-j 
4o.  Yeah, o iubesti dar ea habar nu are . te vede ca un frate si asta te doare
41. Iubirea adevarata...Este atunci knd el este q o alta fata si Tu ink mai ai puterea sa zici "Ma Bucur Pt Tn",knd de fapt iti rupe inima...:(:-
42. Asa ca ia'ma de mana...spune'mi unde am gresit!Sh'am sa incerc sa ma schimb.PROMIT!” 
43. Buna rau!'.asta era in generala acum e fata de liceu,sh e dementsiala!
44. Crezi ca nu simt?Te uiti insistent la mine si nu'ti pasa ca te mint Iti doresti doar o privire Vezy in ochii mei iubire:X Adevarat! Dar nu e pentru tine! 
45. Personalitatea ma scapa de greu.Pentru ca ce`i frumOs ii place si lui Dumnezeu;);x
46. Si... acea voce dura-mi spune"Ai gresit mult si uite.l-ai pierdut!"
47. Intelege ca nu vreau doar o relatie de-o vara.Ca inima nu-mi bate doar când e frumos afara.
48. Daca zambesc, inseamna ca ma bucur sa te vad.Daca te caut, inseamna ca mi-e dor.Daca te ajut, inseamna ca imi pasa.Daca intreb, inseamna ca ma intereseaza.Daca ofer, inseamna ca meriti.!
49. Nici macar nu vorbim. ..Nici macar nu stii...Ca ma bucur pentru tine. ..Vreau sa fi fericit...Ca nu`ti port pica bààà... Vreau sa fi iubit...
5o.  Cu toate faptele,eu voi fi cea care n-o sa-ti intoarca spatele. ;) 
51. # Si poate ca ma doare Ca prietenele`mi zic ''uite,vezi? esti proasta fata..daca tu nu`l cauti,el nu te cauta"..# 
52. Sj e normal sa fiu aSa cand de la cei dragi , in loc de sfaturi auzeam "Treaba ta ce faci"! 
53. El trece cu vederea, el ma`ntelege ca om si doar el imi poate simti tristetea la telefon! :x”
54. Mama ce buna e! Danseaza de rupe! Fund are, n-are silicoane Ma uit la ea si zic, O DOAMNE””
55. Ori ce fata cand ma vede:>:> in secunda intai se pierde..si le aud cum zic in soapta DOAMNE CE BINE ARATA
56. Gura lumii tu sa n`o bagi in seama.. intreaba`ma pe mine, dak vrei sa stii ceva.. k eu stiu cel mai bine ce`a fost in viata mea:x”
57. Mai usho0r q criticilE`:x k vo0rbelE nhu` ne do0r ;)` sntem cuno0scuutee drepT fetele ce Se pisHa pe pAreriilE tutro0r` ;))”
58. Desi am trecut prin multe suntem totusi Impreuna `! Caci nu poti sa cazi cand tii pe cineva de mana
59. ® ca tine intr-o zi vad 10…stilul tau ma lasa rece…nu esti primul kre incearca cu vrajeala sa ma faca…din grupul pustoaicelor…tu te-ai dat la SEFA LOR.® 
6o. Ai incredere in mine! oricatzi baietzi ar fi in jurul meu nici unul nu`i ca Tine!:X\\  
61. Asa-i, nu am pic de bun simt Imi bag p***a-n mata, in tactu, Si ii dau m**e lu' frac-tu
62. Te voi iubi la nesfarsit! Nu-ti voi jura dar...ITI PROMIt
63. Sper sa iti fie dor de mine cand ma asculti Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti Poti sa apartii oricui, nu e treaba mea Stiu ca o sa iti gasesti pe altcineva :)
 64. Aud vorbe parsive despre mine,si continua bârfa.Dar când ajunge la mine bârfa îsi cere scuze târfa.
65. “Crezi ca nu mai sunt la fel...ca m'am schimbat...dar de fapt niciodata nu m'ai cunoscut cu adevarat...””
66. Numai am puterea de atunci .. atunci eram doi . N-am nevoie de tine , da' am nevoie de noi .
67.  Eu sunt iubita ta Nu sunt fotomodel Dar cat timp esti cu mine Vreau sa-mi fii fidel Sunt cu ochii pe tine cum scrie la carte Pentru un barbat ca tine am ochi si la spate
68. Daca intr-o zi iti vine sa plangi, cauta-ma!!!Nu promit sa te fac sa razi dar voi plange alaturi de tine… Daca intr-o zi iti vine sa fugi cauta-ma!!! Nu promit sa te opresc dar voi fugi alaturi de tine!! daca intr-o zi ma cauti si nu raspund, vino poate am eu nevoie de tine!!!
 69. Vorbe spuse`n vant..Cuvinte irosite..Au fost doar abureli..Dar le voi tine minte!”
7o. *Poate nu arat asa bne` ca ea.Poate nu stiu sa fac ce face ea.Ce stiu sa fac.Stii doar thu`.Ce stie ea.Stie tot orashu`.[]*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu