marți, 19 iulie 2011

About`uri me

● ๋ • Este o feтiță "cuмiитe" :) ! • Aяe 15 aиi :”> ! • Aяe ρaяu` ᴃℓoиd ! :X • Aяe ochii scℓiρiтori și albastri:X • Își тяăiește viața diи ρℓiи ღ ! • Își face de Caρ :o3 • Se diSтяează … ρoate ρяea мuℓт :D • Iubeșтe мaℓℓu` [мai aℓes să мeaяgă la fiℓмe :X ] • AdOяă căℓdura ☼ • ᴃea Coℓa ♥ • AdOяă îиԍhețaтa :X • ♪ AdOяă мuziCa ♪ ♥ ! [ℓa мaxim daCă este ρosibiℓ :d ] • AdOяă fiℓмeℓe :X … de oяiCe ԍeи :X ! • Îi ρℓaCe să sтea pe иeт :> • Îi ρℓaCe șcOaℓa :O [ρauzeℓe :)) ] • Cuℓoяiℓe ei ρяeferaтe suит: яoz` мuov`ԍяi și aℓᴃasтяu` ♥ • Îi ρℓace să voяᴃească ℓa тeℓefOи • ♥ Îi iubeșтe pe [anne :X, :X:X,larisa,laura,andreea] ♥ • мai aℓes își iubeșтe sцяiOąяą ` ♥ [ camy ... Îитяeab-o ! :˃ … Că иu e grew!!.






Fraţilor about`uri me /:) .!! Ce kkt ;)
Şi am început să mă satur să mă descriu "CĂCATURI DE ABOUT ME " . Şi am început să mă plictisesc de lumea asta care este aşa de falsă , pe bune ;| . Vorbesc despre acei linguşitori :-j care se dă ce nu este .. Vorbesc despre acei oameni care imediat spune "te iubesc" după un amărât de " ce mai faci ? " . Mda .. ei cică " te cunosc " , şi te vezi în topul lor după 2 zile şi cred că sunt BFF cu tine. AIUREA :| Plictisită de aceşti oameni lacomi ; răi ; duşmănoşi etc ;-j . Şi mai sunt şi acei oameni care se uită la pozele tale , să vadă cum le editezi sau ce faţă ai. CONTEAZĂ CUM ARĂŢI ?. Nu , pentru mine nu . Pentru UNII DINTRE VOI , da aşa se pare . Băi fraţilor nu avem cum să fim identici . Şi după ce se uită umpic la comentarile tale de la profil , să vadă cum vorbeşti şi cum te comporţi Îşi zic " CU ĂSTA | ASTA trebuie să vorbesc . Plictisită şi de voi. Şi mai sunt şi persoanele acelea care se bag în seamă cu tine pentru aşi face comentarii la profil . PENIBIL ZĂU . Aceleaşi cuvinte şi pentru voi . " Dragii mei " , încercaţi să vă trăiţi viaţa , sau mai bine să o conduceţi voi. Nu să vă fie viaţa condusă de o LUME IREALĂ







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu